3 czerwca 2009

Playlista #16

Dzisiaj zbiór popowych numerów. Fajny pop, dobry pop, pop ze smakiem. W róznych barwach i odcieniach. Od nostalgicznego do przebojowego.

Mark Ronson feat. Lily Allen - Oh My God
Psapp - Needle & Thread
The Whitest Boy Alive - Intentions
Moloko - The Only Ones
Futro - Rainy Lust...
dr.no - Free Me
Homosapiens feat. Ania Dąbrowska - Trzynastka
Unkle - What Are You To Me
N.A.S.A. - Way Down
Esser - Work It Out
Hot Chip - One Pure Thought
Who Made Who - I Lost My Voice

1 komentarz:

Dreamseller pisze...

Nie wiedziałem jak się skontaktować a zainteresował mnie twój artykuł na temat Sissy Records, bo sam jestem fanem tej wytwórni, no i mam pytanie co do Ep-ki Antosh "What Fules Your Fire". Uwielbiam ją uważam za najlepsze wydawnictow w Polsce. Jak doszło do spotkania Smolika i Anthony Neala? I czy może był plany co do Longplaya? Co teraz robi Antony? I podobno do utworu "What Fules Your Fire" nakręcono teledysk, jak mógł bym go zdobyć? Proszę cie żebyś odpowiedział mi na te pytania o to mój adres E-mail norbert.rzepka@wp.pl... z góry dzięki i gratuluje gustu muzycznego :)