21 lutego 2008

Pierwsza Miastosfera.


Pierwsza audycja Miastosfera wyszła naprawde na poziomie. Czego zresztą można było się spodziewać po doświadczonych radiowcach!?;) Może na początku dawało się wyczuć lekki stres, ale później ustąpił całkiem i audycja (zresztą od początku do końca) była ciekawa i pełna świetnej muzyki. Pomimo zapowiedzi pojawiły się jednak te 'strefowe' kawałki, co mnie ucieszyło, jak również nowy projekt Anthonego Hegarty'ego.
Słowem zmiana fajna, lepsza jakość odsłuchu (!).

Aha-i walnąłem się w ostatnim poście, miało być o 22 a nie 20 ;)

W necie na portalu infomuzyka znalazłem dzisiaj artykuł z 19lutego2008 nazwany po prostu "Przesłuchanie", w którym Novika odpowiada na kilka pytań typu "dokończ zdanie". Bardzo fajny, paru nowych rzeczy można się dowiedzieć. Wywiadowi towarzyszą dwa videa, jedno z nich wrzucam, bo jest obiecujące, a poza tym bardzo bardzo lubię takie newsy.



no i czekam ;)

Przypominam o jutrzejszej premierze: O.S.T.R. - 'Ja tu tylko sprzątam'
Pewnie w dzień premiery krązka nie zdobędę, ale długo czekać nie będę.

Na koniec. Może wywiad ma już troche czasu (chociaż pochodzi chyba z początku 2007-nie wiem dokładnie)ale jeśli ktoś go jeszcze nie czytał to niech koniecznie to uczyni. Zabawny (jaja z konwencji) i ciekawy. A przedewszystkim przyjemnie dłuuuugi. Lubie go czytać, jak mi smutno, bo mi sie humor poprawia.

Brak komentarzy: