25 lutego 2008

Roisin Murphy 'Overpowered'


Długo mnie nie było. Spowodowane to było i przeprowadzką na nowy sprzęt (nareszicie! youtube chodzi w pełnoekranowym;), i brakiem pomysłów na nowe posty (sciślej mówiąc mało się ostatnio dzieje, a poza tym złapałem jakiegoś zawiasa z muzyką). Postanawiam poprawę!;)
Wczoraj postanowiłem "wrócić" do 'starej, dobrej Rosin' a dokładniej do jej ostatniego krążka 'Overpowered' i musze przyznać (z satysfakcją:), że sprawiło mi to ogromną przyjemność-ten krążek to jest jednak coś:) Ten imprezowy klimat udziaelił mi między 23 a 24 i potem już nie miałem ochoty iść spać. Ale potrzeba wyższa niestety...
Wszyscy producenci utworów spisali się świetnie, a wokale Roisin i struktury, jakie za ich pomocą stworzyła, każdy krzyk ... to wszystko jest po prostu piękne. I wcale nie jakieś tam proste czy niewyszukane. Wystarczy posłuchać choćby dwóch singlowych kawałków czy 'Tell Everybody' i 'Primitive' żeby się przekonać, że to nie jest prosta muzyka taneczna. Że tu jest coś więcej. Reszta krążka wchodzi równie świetnie. Uwage przyciagają również 'Dear Miami' czy 'Parallel Lives' (autorstwa Roisin i Richarda X!). Do tego dchodzą dwa naprawde ciekawe teledyski (stroje Roisin... jak zawsze wykręcone na maxa). Super!
Klipy:

Roisin Murphy - 'Overpowered'

Roisin Murphy - 'Let Me Know'

3 komentarze:

0304 pisze...

było surowo i niedostepnie było komercyjnie i tanecznie.teraz czekam na 3 odsłone :) Koncert w krk dała genialny

PAVELO pisze...

byłeś w krkau? zazdroszcze, nie pojechałem.
ale podobno była bez... ;)

0304 pisze...

była bez... potwierdzam ;) Stałem w pierwszym rzedzie i łapałem ja za rece (i nogi)