21 lutego 2008

Strefa Inne Brzmienia


Właśnie mam przyjemność słuchać kolejnej audycji z nowej linii audycji w Roxy.fm. Mowa o Strefie Inne Brzmienia, którą prowadzą Wojciech Waglewski i Bartosz Waglewski zwany Fiszem. Podkreślam słowo PRZYJEMNOŚĆ. Klimaty muzyczne prezentowane na antenie z tymi, które preferuję zazębiają się w ok. 60%, a mimo to w ogóle mi to nie przeszkadza (otwartość :D ). Do tego panowie tak świetnie o tej muzyce mówią i opowiadają, że można ich słuchać długo, długo. Dużo ciekawych rzeczy można się dowiedzieć, jeszcze więcej posłuchać. Jak ktoś ma w czwartki wolne od 22 to gorąco polecam!
Własnie prezentowany jest utwór Soil & Pimp Sessions, wcześniej kawałek Beastie Boys... Świetnie. Niektóre ich teksty rozwalają mnie zupełnie:
"-tam gruby nimi dyryguje
-tak gruby dyryguje i nie można mu zupełnie podskoczyć"

Ta zmiana z BISki na Roxy wyszła 300% good.

Korzystając z okazji:
być może niedługo na bloga wrzucę - powiedzmy - niespodziankę, którą to znalazłem porządkując kompa i troche ją podrasowałem. Bardziej zabawa i pastisz, ale że mam dystans do tego, to pokaże. Co to będzie.... you'll see-coming soon:)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Racja, audycja jest genialna i w prawie 100% wpasowuje sie w moj gust.
Na myspace fisza, byla kiedys prowadzona lista wykonawcow prezentowanych w tej audycji. Niestety juz tych list nie ma. Ciekawe czy gdzies jeszcze mozna znalezc podobe zrodlo. Nie kazdy bowiem moze sluchac radia w czwartek o 22 :/
pozdrawiam