24 stycznia 2008

keep it classy


20 stycznia 2008. Druga godzina Strefy Miejskiej (22:00). Po newsach leci jakiś numer. Po wstępie myślę sobie, że niezła zagraniczna produkcja. Potem wchodzi wokal i rap po angielsku. I nagle co? Zaczyna rapować O.S.T.R. i nagle przypomniałem sobie, że no tak! przecież na nowym singlu miał znajdowac się kawałek 'keep it classy' a właśnie ta fraza zapoczątkowała numer. Jedyna opinia jaką byłem zdolny wysłać SMSem brzmiała "SZOK!". I to potężny. O klasie Ostrego wiadomo nie od dziś (i chociaż na forum asfalt.pl trwają zacięte spory na temat tego czy się wypalił, czy nie, czy jest w formie, czy nie-ja zdecydowanie opowiadam się za frakcją broniącą Ostrego), ale takiego bitu w jego wykonaniu bym się nie spodziewał. Potem kawałek '1980' czyli tytułowy numer z singla jedynie utwierdził mnie w przekonaniu, że warto na 'Ja Tu Tylko Sprzątam' czekać. Bo jeśli cały krążek ma tak brzmieć, to wyskocze z ostatniego grosza.

nr singla 1222 z 2000 - fajny mi się trafił(;

Brak komentarzy: