10 stycznia 2008

TRUS'ME


Jest juz okładka nadchodzacego albumu Ostrego (premiera 22.02.2008). No no... komiksowy styl pojawił się już przy okazji 'Jazz w wolnych chwilach', ale teraz to jest zdecydowanie bardziej komiksowe niż wtedy. Jak mówi O.S.T.R. : "Chciałem opowiedzieć coś o ludziach i ich przyzwyczajeniach do życia w lenistwie, skąpstwie, przepychu, snobstwie, zazdrości i władzy.. płyty nie da się określić niczym innym jak mianem prawdziwego Hiphopu, bo jest na niej miejsce zarówno na stylowe braggadacio jak i na treściwy storytelling. Całość jest bardzo dynamiczna i daje przede wszystkim do myślenia nad sobą samym i Światem, który nas otacza" (asfalt.pl)

No wreszcie koniec moich oczekiwań. Trus'me 'Working Night$' jest już w chacie i już zdążyłem się uzależnić. Rany, jaki to jest cudowny klimat, jaka ta płyta jest równa, spójna, zaaranżowana z pomysłem od początku do końca, te sample, dialogi... To jest płyta na którą czekałem bardzo długo! Gangsterskie klimaty dyskoteki przełomu lat 70 i 80, panienki, narkotyki, szemrane zakątki i retro kluby, barman powiązany ze światkiem, stare wózki z wielką kierownicą, nocne rajdy po mieście - takie obrazy właczają mi się równo z pierwszymi dźwiękami tej płyty. Do tego okładka, która to wrażenie potęguje... Zdecydowanie faworyt do płyty roku 2007.

Brak komentarzy: