6 stycznia 2008

Ostateczne podsumowanie w Strefie:)

No i wreszcie jest! Ostatnie podsumowanie muzyczne 2007 poczynione przez Novikę i Lexusa. Albumy zagraniczne i polskie:

Podsumowanie roku 2007 (Albumy):

Zagranica 2007:

1.M.I.A. – Kala / XL Recordings
2.Ben Westbeech – Welcome To The Best Years Of Your Life / Brownswood
3.LCD Soundsystem – Sound Of Silver / EMI
4.Outlines – Our Lives Are Too Short / Sonar Kollektiv
5.Sa-Ra – Hollywood Recordings / Babygrande
6.Common – Finding Forever / Geffen
7.Radiohead – In Rainbows / XL Recordings
8.Pharoah Monch – Desire / Universal
9.Bjork – Volta / Universal
10.Talib Kweli – Eardrum / Warner
11.DJ Vadim – Soundcatcher / BBE
12.Tracey Thorn – Out Of The Woods / Virgin
13.Little Dragon – Little Dragon / Peacefrog
14.Elektrons – Red Light Don’t Stop / Wall Of Sound
15.G & D - The Message Uni Versa / LOOK
16.Dizzee Rascal – Maths & English / XL Recordings
17.Mark Ronson – Version / Sony BMG
18.The Black Seeds – Into The Dojo / Sonar Kollektiv
19.4Hero – Play Witch The Changes / Raw Canvas
20.Justice - † / Ed Banger



Polska 2007:

Nosowska – UniSexBlues / QL Music
O.S.T.R. – Hollywódź / Asfalt
The Complainer – The Complainer & The Complainers / Mik.Musik
Digit All Love – Digit All Love / Open Sources
Łona i Weber – Absurd I Nonsens / Asfalt
Lady Aarp – Soma / Open Sources
Stealpot – Indian Salon / Vivo
L.U.C. Rahim – Homoxymoronomatura / Kayax
Eldo – 27 / My Music
Plazmatikon – Dżemsesje / Erem Nagrania



Kompilacje / mixy:

1.Polish Funk
2.Daniel Drumz – Nightsessions At Seventh Floor / www.myspace.com/danieldrumz
Dj Mentalcut – Boom, By, Yeah / www.myspace.com/djmentalcut
3.Hey – MTV Unplugged / QL Music

Napiszę krótko-z czym tu się nie zgodzić? Chyba tylko z kolejnością (zwłaszcza w zagranicy) ale typy bardzo zbliżone miałem (poza tym nie zamieściłem jeszcze ostatniej piątki). Kilka rzeczy mnie zaskoczyło: Mark Ronson, o którym myślałem, że będzie potraktowany bardziej jako taka ciekawostka niż jeden z 20, Outlines na 4 pozycji (podobnie jak z Ronsonem)-musze się zapoznać jednak z tą płytą (no i mówiłem, że wishlista nowa rośnie...). A M.I.A. na pierwszym? Jak najbardziej w pełni zasłużone miejsce.
Teraz się otworzę i szczerze pojade: napisałem, że Bjork mnie rozczarowała, tutaj pozycja nr 9. I jak poleciał numer 'Declare Independence' to sobie tak pomyślałem, że może zbyt surowo jednak oceniam 'Volte'... Musze to przemyśleć, posłuchać znowu tego krążka. Może wejdzie do addu... kto wie.
Co do muzyki polskiej również nasunęły mi się pewne wnioski... Ten rok nie był tragiczny dla polish music... był katastrofalnie tragiczny... jak usłyszałem, że aby wybrać 10 płyt Novika i Lexus musieli odrzucić tylko 2 to mnie złamało, a potem jak poleciały te polskie numery taki smutne, depresyjne to już całkiem się rozłożyłem. Co z tą Polską do cholery?!
Ale 2008 już chyba taki zły nie będzie. Dużo ciekawych projektów i może jednak Polska wyjdzie z muczynego dołka...Liczę na to.

Brak komentarzy: