26 marca 2008

Preorientacja zawodowa.

Preorientacja zawodowa. A w zasadzie przyszły do nas dwie panie psycholog i mówią że tak poznamy lepiej swoje wnętrzne i tak dalej. Więc nie wiem czemu 'zawodowa' była ta preorientacja. No dobra.
Najpierw narysujcie 3 rzeczy. Fragment tego co narysowałem poniżej. I potem każdy miał komentować z drugiej strony ten rysunek. Dostałem komenta takiego: "Zajebiście narysowałeś kabel od słuchawek, mi też sie tak zwija" - to normalne dla słuchawek? Wam też sie zwijają? piszcie;) Komenty otwarte dla wszystkich, więc bez konta mozna komentowac (niedawno zauwazyłem to ograniczenie i je zdjałem;)



Potem dostaliśmy takie testy jak ten poniżej i trzeba było zaznaczyć zawód który byśmy wybrali z kadego prostokąta. To pozaznaczałem. A potem wyniki zczytać. I co mi wyszło? Że mam cechy, które preferowane są u spikerów radiowych! I tyle mi wystarczyło;D Zpreorientowałem się;)

Brak komentarzy: