20 marca 2008

Z przymrużeniem oka.

Dużo ostatnio przeglądam płyt. Zarówno nowych, jak i tych, które ukazały się jeszcze w 2007 roku. Zrobiłem sobie mini listę krążków, które chce sobie kupić w najbliższym czasie i zastanawiam się skąd wytrzasnę kasę na to wszystko. Może pójde zbierać puszki-ile mozna na tym zarobić? Pamiętam, że kiedyś zbieraliśmy do szkoły, ale nie chcieli przyjąć to poszedłem na skup. Ale nie pamiętam ile dostałem, kurde. Ale to oznacza, że kasa jest dla mnie mało istotna:P W sumie racja, bo jak mam jakieś złotówki przy sobie to zaraz wbijam na sklepy płytowe i czaje, patrze, co, gdzie i jak... Na szczęście póki co mam opory przed kupowaniem z zagranicy, ale pewnie i te pękną i wtedy to chyba zaczne sprzedawać rzeczy z domu, będę spał na kocu rozłożonym na podłodzę a na obiad kiełki;) Uspokajam: takiego przegięcia to nie będzie...W całej muzycznej obsesji zachowałem resztki zdrowego rozsądku:D Gorzej będzie jak będę miał pracę i będę mieszkał z dala od rodzinnego domu. No co? ;) (a propo: ma ktoś jakąś pracę?;)
Na liście 'kupić natychmiast' znalazły się 3 płyty:
The Cinematic Orchestra - 'Live At The Royal Albert Hall'
Hey - 'MTV Unplugged'
The Dynamics - 'Versions Excursions'
Poza tym w kwietniu wychodzą aż trzy polskie płyty (Aż 3? cholera, rzeczywiście;] ): Locostar, Magiera/Tymon i Miloopa. Już się boję. A raczej nie ja: mój portfel ;] Bedzie dobrze. Pomagają mi dwa zdania: "Muzyka ponad wszystko" i "Pieniądze są po to, żeby je wydawać". No...- od razu lepiej;))


Fotki by pav. (Pav-el) Aha: to białe, co wygląda jak słońce na pierwszej fotce, to się lapma odbiła-tak miało być!:P
Ale się szaro zrobiło na oknem. I w ogóle jakos tak ciemno.
A niby wiosna idzie. Jutro 21 marca. Musze coś wykombinowac żeby słońce zaświeciło;)

1 komentarz:

0304 pisze...

rzeczywiscie bedzie grubo i jeszcze pod koniec kwietnia oszibarack nowy wychodzi :)