16 kwietnia 2008

DOSTAWA 2!

A dziś do wspomnianych wczoraj krązków dołączył jeszcze jeden album.
Kruder & Dorfmeister - 'The K & D Sessions'
Jak tylko w Leniwej Niedzieli usłyszałem, że to wg Noviki najlepszy zbiór remixów ever, to wiedziałem, że musze go mieć. Niby łatwe to nie było bo płytki premierę miały w 1998 roku, ale.... Wystarczyło zajrzeć do źródła. Czytaj: dystrybutora. www.sonicrecords.pl :) Gdyby ktoś chciał kupić to polecam stamtąd. Cały zakup trwał 3 dni. Pierwszy dzień: zamówienie, drugi wysyłka a na trzeci krążki w domu. Tylko radzę się śpieszyć bo za jakieś 3 dni zaczynają się strajki na poczcie w całej Polsce i nawet renty i emerytury mają być niedostarczane...
A: jak znajdziecie ten album na empik.com to nie zamawiajcie. Tydzień czekałem, a oni "o sory, nie sprzedamy ci" - w sensie, że nie mogą zrealizować zamówienia, a pisze że "wysyłka 3-5 dni"...
Jakichkolwiek opinii o 'K & D Sessions' spodziewajcie się na dniach!:)

A w najbliższym czasie czeka mnie jeszcze wyprawa po dwa lub trzy kolejne krązki. Tymon/Magierski no i Locostar, którego premiera w ten piątek! A jak mi się uda znaleźć to jeszcze Miloopa 'Unicode'.

Brak komentarzy: