9 kwietnia 2008

Zawsze świetne #8

Znalazłem dzisiaj w internecie bloga. Tzn. nie tyle dzisiaj, co w sumie to już kiedyś tam na niego wpadłem, ale dziś mi się przypomniał i z sentymentu i sympatii do autorów sobie zajrzałem. Adres leci tak: futro.blog.pl - chyba już wiadomo, co dalej? :)
Bardzo, bardzo, bardzo lubię krązek trzy osobowej grupy Futro (teksty i melodie Kasia Nowicka; muzyka Wojtek Appel i Konrad Kucz), która niestety już jest ex (co podkreślam z bólem za każdym razem, kiedy o nich wspominam). Zostawili po sobie piękny album , a potem każde poszło w inną stronę;)


Różowa okładka z sesją-jak to napisali z tyłu-cover star, Noviką :), różowe kółko i 50 minut świetnej muzyki. Bardzo czesto do niej wracam-to jest krążek z gatunku "te mi się nigdy nie znudzą". Dlaczego? Bo dla mnie jest to płyta idealna. Mogłoby mi grono krytyków i 'znawców' gadać, że nie, a i tak bym nie uwierzył-i to nawet gdyby mi płacili. Z Futrem wiąże wiele emocji, w ogóle to też sa poczatki mojego 'słuchania muzyki' i to pewnie przez nich poszedłem w takie, a nie inne rejony muzyczne. I jestem z tego zadowolony (jesli przypadkiem tu trafią to DZIĘKI WIELKIE:).


Jakiś czas temu kupiłem sobie DVD Sissy Records, na którym znalazł się ciekawy odcinek mtv loopy poświęcony właśnie im. Jak będziecie mieli okazje: obejrzyjcie-naprawde fajnie opowiadają o swoich produkcjach, a Konrad oprowadza po .... oprzyrządowaniu, na którym tworzy. Wycieczka w przeszłość;)
Aha-bo to też jest ważne, też to często podkreślam-krążek wydali w NIEODŻAŁOWANYM SissyRecords w 2002 roku.

'Stress. tension. fear. envy. time. traffic. smoke. dust.
no place. no peace. no past. listen...'

I polecam tego ich bloga:) Wpisów mało, ale fajnie poczytać;)

Brak komentarzy: