10 kwietnia 2008

Mój Alfabet

A. - ona wie :)
Burial - niedawno przeze mnie odkryty; bardzo lubię jego nowy krążek 'Untrue'.
Cube - chyba najlepszy film z tych, które obejrzałem. Wciągający i pełny cytatów-lubie je przywoływać (posłuchajcie sobie kawałek Cappablack - '5th Dimension antiimperialism disco')
Dr.no 'Almost Done' - świetny debiut warszawskiej formacji, doskonały na wiosne i lato.
Esiane - świetny numer z ostatniej EPki Noona 'Pewne Sekwencje' - całość obowiązkowa.
Frytki + warzywa - ulubiona potrawa, szybka i super smakuje.
Gify - czy buźki, jak kto woli. Nie potrafię bez nich pisac, są fajne i tyle;)
Herbert Matthew - wszyscy się nim zachwycają, a ja jakoś nie potrafię. Ale produkcje na albumie Roisin zrobił piękne
Internet - trudno byłoby zdobywać płyty bez tego wynalazku.
Jagienka - podobno łupała orzechy tyłkiem... :}
K & D Sessions - ostatnio zamówiłem i czekam. Powinno być w przyszłym tygodniu!
Locostar - fajna grupa:) Niedługo wydają drugi krążek, a zaraz potem koncertują w Katowicach
Łasica, Jam - hitowa kreskówka, do tej pory lubię czasem obejrzeć;))
Miastosfera - pierwszy wyznacznik tygodnia; audycja Noviki i Lexusa, bez której nie mógłbym się obejść; wielka kopalnia nowych dźwięków!;)
Nie mam kasy na krążki! - moje "ulubione" zdanie. Kiedy to się zmieni?!
Obsesja - na punkcie muzyki. Nie chcę tego zmieniać;-)
Płyty - najlepszy nośnik, nie jakieś tam mp3. Bez okładki to nie to samo
Radio - moje największe marzenie: pracować w Radiu. Kiedyś chciałem w BIS, ale już go nie ma praktycznie, więc może jakieś inne?:)
Stix - mogę je wżerać często, ale to niezdrowe, więc sie ograniczam;)
Trus'me - moje ostatnie wielkie uzależnienie płytowe, od którego nie mogę i nie chcę się uwolnić.
UniSeXBlues - świetny album Kasi Nosowskiej! Osobiście przez nią podpisany:)
Wakacje - chcę, żeby już były. Koniecznie upalne i z mnóstwem muzyki.
Zamawianie - patrz: Internet

Brak komentarzy: