20 kwietnia 2008

DOSTAWA 3!

Kolejna porcja nowej muzyki. Dzisiejsza wizyta w krakowskiej galerii wypadła po mojej myśli. Do plecaka wpadły 'Oddycham Smogiem' Tymon/Magiera feat Mały72 i 'Herbs' Loco Star. Finally! Cieszę się ogromnie, zdązyłem już posłuchać obu płyt i....
Na kwiecień dostawy już zamykam, bo wyprułem się całkiem z kasy, którą miałem. A tu jeszcze Portishead nowy i Jamie Lidell.... już mi smutno, że musze czekać na nich troche dłużej. Ale... trudno, na razie mam 6 nowych albumów do poznania wzdłuż i wszerz:)Co to ja jeszcze miałem? A wiem, kupiłem sobie nowego LAIFA i oczywiście napisałem nową liste płytowych must have. Znalazło się na niej 6 zaległych krązków, na które nie wiem skąd wezme $. Ale będę je miał. Na 18tke może dostane jakiego grosza to se co pokupuje:D

Chce zabarykadowac się w pokoju, nie wychodzić z domu nigdzie, rzucić szkołe. Muszę się nasłuchać nowych albumów!!!!

;-)

Brak komentarzy: