22 lipca 2009

Let's Try!

Odkąd dorwałem traktora ćwiczę. Ściagając tego short-mixa możecie sprawdzić moje postepy. Wiem, że niektóre przejścia mi nie siadły. Darujcie też końcówkę, bo musiałem obciąć kolejny po remixie 'Money' numer. Prawda jest też taka, że wszystko wychodzi mi najlepiej kiedy ćwiczę bez włączonego nagrywania - dość to tajemnicze, ale przekorna rzeczywistość tak lubi w kulki lecieć. Tak czy siak, mam nadzieje, że selekcja się spodoba i że nie jedzie aż tak straszną amatorszczyzną, jaką jedzie dla mnie. Najwyżej, spalony ze wstydu, odłożę wszystko na bok ;))) Enjoy!

PVL's Let's Try mix traclist:

Kennedy - Karate
Diplo and Laidback Luke - Hey (Bombaman Remix)
The Count & Sinden - Beeper (A-Trak Remix)
Major Lazer - Pon De Floor (Vinnie, Donnie & Sjakie Remake)
Mike Snow - Animal (Fake Blood Remix)
Kid Cudi - Day'N'Night (Crookers Remix)
N.A.S.A. - Money (The Count Of Monte Cristal 'Dungeon' Remix)

Total Time 16:16

Do ściągnięcia pod tym linkiem.
Komenty i bluzgi - mile widzane.

3 komentarze:

PAVELO pisze...

chała!!! buuuu buuuu!! (rzuca kamień)

natan-setlur pisze...

jakim Ty jestes panikarzem - masz chyba w panikowaniu pelen etat :P poza pierwszym przejsciem ejst ok. debiut lepiej niz przyzwoity. CIERPLIWOSCI MŁODY CZŁOWIEKU :P

natan-setlur pisze...

bardzo dobrze 4.0 :)