31 sierpnia 2008

Brotherhood już JUTRO!!

Premiera albumu już jutro. Wszystko, co było do odsłonięcia - odsłoniłem. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko wrzucić ostatni klip i odliczać godziny. Chociaż, przyznam, maniakalnym fanem nie jestem, to jednak bardzo nakręciłem się na tę płytkę. Ciekawe czy równie entuzjastycznie będzie wyglądać recenzja, która pojawi się, gdy tylko zdobędę krążek. A ponieważ w dzień premiery się po niego wybieram, więc spodziewajcie się szybkiego wpisu. Nie będę osłuchiwał się z nim cały tydzień;)

Klip na dziś.
Zastanawiam się, co tu wybrać. Chciałbym wrzucić 'Hey Boy, Hey Girl', ale te które widziałem na youtube są w fatalnej jakości. Klip do 'Star Guitar' już się pojawił na tym blogu, a ten do 'Midnight Madness' nie przypadł mi do gustu. Może coś wylosuje?
Ten jest ciekawy, do tego zrobiony do bardzo fajnego kawałka z płyty 'Push The Button'.

The Chemical Brothers - Believe

Brak komentarzy: