6 sierpnia 2008

Jak nie Ty, to kto?

A o tym słyszeliście?
29 sierpnia nakładem Asfalt Records ukaże się drugi singiel (o pierwszym pisałem tutaj) Ostrego z płyty 'Ja Tu Tylko Sprzatam'. Wydawnictwo to 3 numery z albumu wraz z instrumentalami i 2 niepublikowane wcześniej kawałki. Dodatkowo na płytce znajdą się dwa klipy i making of z klipu do '1980'. A wszystko w cenie singlowo-asfaltowej, a więc w okolicach 16-17 zł.
Przyznam szczerze, że jeśli mam kupować ten singiel to tylko dla tych dwóch niepublikowanych numerów. Szkoda tylko, że nie opublikowano instrumentali właśnie do nich, bo posiadacze wersji specjalnej pełnego albumu, wszystko inne już mają. Tak czy inaczej wątpie żebym sobie odpuścił singielka.
Okładka i dokładna playlista poniżej.

1. Jak nie Ty, to kto? feat. Brother J
2. Big Money On The Table feat. Reps, Cadillac Dale
3. Jestem tylko dzieckiem feat. El Da Sensei
4. Dwa razy Gumbao (non album)
5. O staniu w korkach (non album)
6. Jak nie Ty, to kto? (instrumental)
7. Big Money On The Table (instrumental)
8. Jestem tylko dzieckiem (instrumental)

Brak komentarzy: