23 grudnia 2007

AfterStrefa:) (After-room;)


W Strefie Miejskiej jak zawsze ciekawie i zabawnie. Różnorodnie. Otwarły się stare rany, bo puścili fragment krązka Trus' me, co przypomniało mi okrutną przeszłość... A na poważnie dzisiaj naprawde miło. Dużo moich smsów, co zawsze mnie cieszy (tak jakoś...fajnie je usłyszeć:) i fragment mojego zestawienia rocznego, które oprócz tego, że znalazło się na tym blogu, zostało przeze mnie wysłane na adres audycji. A na koniec wygrałem singiel Baatina, więc jest świetnie!

Co do samego Trus' me (tak wiem, ale wróce na chwile tylko) to na blogu Funk Offa również pojawiła się o nim wzmianka, co jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że musze mieć 'Working Night$'. I będę miał!!

Co to jeszcze chciałem... Chyba tyle. Poza tym że dalej rozgryzam płyty z 2007 i co raz bardziej uświadamiam sobie, że czegoś mi w moim zestawieniu brakuje. Szukam dalej, a wspomniany addition pojawi się na 100%.

PS. Obrazek, który zdobi dzisiejszego posta znalazłem wpisując w wyszukiwarce grafiki google słowo 'happy'. Niezła sielanka;)
PS2. A wrzucę jeszcze playlistę ze Strefy Miejskiej. Dla potomnych;)

Kate Nash - The Nicest Thing / Polydor
Pete Rock - 'Till I Retire / Nature Sounds
Jill Scott - Hate On Me / Hidden Beach
Thom Yorke - And It Rained All Night (Burial Remix) / XL Recordings
Thom Yorke - Atoms For Peace (Fourtet Remix) / XL Recordings
UNKLE - Broken / Surrender All
Chemical Brothers - A Modern Midnight Conversation / Virgin
Groove Armada - Love Sweet Sound / Sony BMG
Roisin Murphy - Footprints / EMI
AIR - One Hell Of The Party / Virgin
Clara Hill & Benni Sings - On Christmas Morning / Sonar Kollektiv
Trus'me - Shakea Body / Fat City
Matthew Dear - Elementary Lover / Ghostly International
The Politik - Saturn / Antipodean
G & D - War Drums / LOOK Records
The Nextmen - Move / Antidote
Rednose Distrikt - Maaitiemaai / Kindred Spirit
Feist - My Moon, My Man / Universal
Nostalgia 77 - Little Steps / Tru Thoughts
Ben Mono - Transmission / Compost
Build An Ark - Morning Glory / Kindred Spirit
Deadbeat - Melbourne Round Midnight /scape
Dj Food & DK - Now, Listen Again (fragment mixu) / Ninja Tune
Sonar Kollektiv Orchester - (I Got) Somebody New / Sonar Kollektiv
Witchdoctor Wise - Neighbourhood Star / Asfalt
Midlake - Roscoe / Bella Union
Burnt Friedman - Machine In The Ghost / Nonplace
Cinematic Orchestra - Familiar Ground / Ninja Tune

Brak komentarzy: