5 grudnia 2007

sprawdziany i smolika słuchania początki


Dostałem dziś do sprawdzenia 6 sprawdzianów w ramach pomocy i wykonywania dobrych uczynków. Jaka to jest satysfakcja kiedy można pozstawić ZERO! bo nie umiał czegoś tam zrobić. Teraz już wiem dlaczego nauczyciele wytrzymują warunki pracy-dla tej chwili.

Pora wdrażać to życie na CD tutaj.
Są dla mnie płyty, kawałki, które zmieniły mój sposób patrzenia na muzyke w 100%. Bo w zasadzie to od nich się zaczęło.
Smolik feat. Novika 'T.Time' to pierwszy z nich.


Ten kawałek będzie mi się podobał zawsze. Podobnie jak w ogóle muzyka Smolika. Zawsze mnie denerwuje to czekanie na kolejną płytę. Między '2' a '3' ukazał się kawałek 'Om':

A na koniec aktualny obraz tego, co dzieje się za oknem.
Przygnębiające, ale brązowy lubie.
A jeszcze zapomniałem, że przecież idę się "nauczyć" mapy świata... na jutro, ze stolicami. Dobrze, że nie z cyferkami. Ale tandeta.

Brak komentarzy: