22 grudnia 2007

Moby, Radio. Przerwy początek raz!


Jest nadzieja, że krążek Trus'me jednak znajdzie się w moim domu. Mocno na to liczę, bo nie potrafię przeboleć tej straty piątkowej... Więc świecie 3maj kciuki!;)
Sampler od Moby'ego. Jeszcze nie słuchałem. (EDIT: własnie słucham tego samplera... w sumie nie miałem jakichś specjalnych oczekiwań, więc nie mogę powiedzieć, że jestem rozczarowany. Ale nie mogę też powiedzieć, że jestem oszołomiony...Jakieś to gładkie bardzo. Z drugiej strony uszu nie kaleczy;)Sampler zapowiada nowy album, który podobno ma stanowić jakiś ukłon w kierunku nocnej strony miasta. Krążek ma ukazać się 10 marca, a jego tytuł to 'Last Night'.
No ciekawe, chociaż ja zwątpiłem w Moby'ego po albumie 'Hotel'... Ale klasyki pt. 'Porcelain' albo 'Why does my heart feel so bad' nadal brzmią przyjemnie. Chociaż dawniej to była większa fascynacja, a teraz szukam czegoś więcej jednak.

Ponieważ zaczęła się świąteczno-zimowa przerwa, warto byłoby ją chociaż w części zaplanować. Taki dośc nietypowy plan, bo radiowy poniżej:
BIS Polskie Radio
23.12.2007 - 20:00 Strefa Miejska
26.12.2007 - 21:00 Nowonarodzeni "przy muzyce o dzieciach, o muzyce bez dzieci z gośćmi: Agnieszką Szydłowską, Bartkiem Czarkowskim i Bartkiem Chacińskim."
30.12.2007 - 20:00 Strefa Miejska
01.01.2008 - 21:00 Autorytety Naszych Czasów
No to chyba wszystkie audycje Lexusa i Noviki w tym okresie :)

Brak komentarzy: