12 grudnia 2007

Przerwa, Side One.

Bo czasem potrzebna jest przerwa. W nauce stolic. Kurcze, to jest bardzo ciekawe tylko mnie wnerwia, że się mylę... Nieważne.

Podsumowanie zbliża się wielkimi krokami. To już mówiłem. Ale mam już przygotowane kategorie;) Jest ich 8. Na razie tyle wystarczy, chociaż serio nie mogę się doczekać aż to tu zawiśnie. Tak dla samego siebie nawet.

Mam nadzieje, że przed świętami uda mi się dorwać M.I.A 'Kala' no i płyte Bena Westbeech'a, którego tak bardzo zachwalają w Strefie, że nie mogę gościa ominąć. W LAIFie też miał wysoką notę-niech zajrzę: 5/6 od Maceo. Fajnie, więcej rekomendacji nie potrzebuje. Kupuje, w moim ulubionym shopie internetowo-realnym. Patrz: SideOne. Mają bardzo dużo ciekawych płytek, których się nie uraczy w zwykłym shopie, poza tym winyle i akcesoria:) Stamtąd mam Karizme i Sotu the Traveller'a, którzy tworzą tak świetne dźwięki, że wow :O
Teraz jeszcze pasowałoby znaleźć zdjęcie, które będzie zdobić dzisiejszego posta. I chyba już wiem, co wrzuce;)

PS. Pozdrowienia dla Pani A. Czarnogórska! ;)
PS.2 (poza tym, że to taka konsola) Nie mogę się już doczekać na płytki, bo zamówienie poszło ;)

Brak komentarzy: