17 grudnia 2007

Don't joke with a hungry man

(Wczoraj blogger nie działał, więc wrzuce wczorajsze dzieło dzisiaj:)
W Radiu BIS Strefa Miejska i leci kawałek o takim smiesznym tytule:) W remixie Seijego. Seiji w ogóle aktywny koleś, tutaj Bugz In The Attic, jakieś remixy, współpraca z Roisin Murphy przy 'Overpowered'no i DJ Tools ;)

W kwestii nowych linków: Wade (moonlabel.pl) . Polecam, jak ktoś chce się odprężyć, uspokoić albo po prostu posłuchać przyjemnych dźwięków. Mam już te produkcje od dawna, ale jakoś o nich zapomniałem, no i przy porządkach się znalazły:)

Apropo produkcji. Próbuje dłubać coś przy swoich kawałkach. Tzn. na razie to taka bardziej zabawa, ale coś tam mi wychodzi. Pobrałem sobie te ścieżki z 'Close Your Eyes' Smolika, co były na onecie podczas konkursu na remix i tworzę. Jakiś remix. Ale tak na prawde dopóki nie zdobędę porządnego programu do robienia muzyki, to nikomu nie pokazuje, bo śmiech na sali;) (Jakieś propozycje?)

W nadchodzącym tygodniu na blogu pojawi się muzyczne podsumowanie roku 2007. Mam straszny problem z wyborem polskich płyt... Jak nigdy... na 10 płyt znalazłem jedynie 5. Tragedia. Ale może w 2008 ta sytuacja się odmieni? (np za sprawą projektów Pinnawela czy Miloopa)

Brak komentarzy: