22 grudnia 2007

zawsze świetne!



Są płyty, które chyba zawsze w trakcie słuchania będą stymulować ośrodek przyjemności w mózgu. Jedną z nich jest właśnie Soundtrack do przedstawienia teatralnego pt 'Belle Et Fou' skompliowany przez kolektyw Jazzanova. Słuchałem dzisiaj i cały czas zastanawiałem się, dlaczego nie wciągnąłem tej płyty do rocznego podsumowania... Tak w ogóle, to będę musiał napisać taki addition do tego, bo mi brakuje paru płyt, a kto powiedział, że musze ich wybrać tylko 10? Ale to w swoim czasie. (Oczywiście mówie o płytach ze świata...)

Maceo opublikował swoją dziesiątkę płyt roku na Myspace. Wygląda ona następująco:

MACEO's FAVORITE ALBUMS OF 2007:
1. Pharoahe Monch - Desire (SCR/Universal Motown)
2. 4Hero - Play With The Changes (Raw Canvas)
3. MdCL-Journey 2 The Light (Freedom School) / The Politik - The Politik (Antipodean)
4. Build An Ark - Dawn (Kindred Spirits)
5. Sa-Ra - Hollywood Recordings (Baby Grande)
6. Ben Westbeech - Welcome To The Best Years Of Your Life (Brownswood)
7. Trus' Me - Working Nights (Fat City)
8. Shape Of Broad Minds - Craft Of The Lost Art (Lex)
9. Rednose Distrikt - Poes (Kindred Spirits)
10. Nostalgia 77 - Everything Under The Sun (Tru Thoughts)

Chciałbym mieć chociaż 1/4 tych krązków;) I w sumie do tego zmierzam, bo Ben Westbeech gra już w moim domu, Trus'me zaniedługo zagra (mam nadzieję!) a i 4Hero sobie zamówie, bo tak chwalą tą płytę:)

Brak komentarzy: