28 grudnia 2007

Garść newsów z przełomu lat


Na stronie 80bpm.net można głosować na najlepsze albumy 2007. Ograniczenie jest koszmarne, bo można typować tylko 3 płyty i to mnie bolało przy wyborze. W zamian można wygrać płytke b.a.u.d.'a 'męka projekt' z działającego przy portalu labelu-80bpm.net

Skoro o labelu mowa to w styczniu ma ukazać się płyta Zova "Jazz Distortion". Jej zapowiedź brzmi bardzo interesująco: "dynamiczna, mocno elektroniczna, wypełniona połamanym rytmem, dźwiękami instrumentów smyczkowych i wokalem.". Ja już się piszę w ciemno żeby zobaczyć czy album będzie taki ... soczysty jak ten opis. Ostatnie płyty 80bpmu a zwłaszcza album blare for a jakoś nie przypadły mi do gustu. Nie lubie takich ciągnących się trzeszczeń itp (ale kompilacja tramwaj nr 4, o czym już pisałem-świetna)

Serwis diggin.pl zamieścił co roczne podsumowanie muzyczne. Muszę przyznać, że sporo mnie w nim zaskoczyło. M.in. wysoka lokata płytki Kathy Diamond czy Justice (ta druga taka przebojowa, ale mało odkrywcza). Do tego Mark Ronson, który kilka razy się pojawia i LCD Soundsystem 'sound of silver', który mnie nie przypadł do gustu. Poza trzema numerami ('Get innocious' 'sound of silver' i 'someone great') nie ma tam dla mnie nic ciekawego...

A jeśli chodzi o kawałek tygodnia to wbijać na Myspace Owusu&Hannibal i klik na kawałek 'Delirium'. On mi łazi po głowie od zeszłorocznej wielkanocy^^

Brak komentarzy: